Terug van weggeweest. (Persoonlijke Update)

If you scroll down you can read this article in English 🙂

Hallo lieve mensen!

In dit artikel zal ik een korte update geven over mijn plannen met de blog, maar ook even een korte update over mijn persoonlijke leven. Let’s go!

IMG_9098

Het Academische jaar is een maandje geleden van start gegaan en het komende half jaar volg ik vakken buiten mijn gewone vakken. Deze vakken vallen samen binnen de Educatieve Minor en shit is ON! In deze minor volg ik vakken en wordt ik in hoog tempo opgeleid tot beginnend docent scheikunde.

Over het algemeen ben ik 1,5 dag op de universiteit en 3 dagen op mijn stageschool. Het is zo ontzettend leuk! Elke dag ga ik met veel energie en plezier naar waar ik moet zijn en ondanks dat de Minor pas 4 weken bezig is heb ik echt ontiegelijk veel informatie gekregen en verwerkt. Ik leer niet alleen wat er belangrijk is bij het voorbereiden van een les bijvoorbeeld, maar ik leer ook zo veel over mijzelf. Het is als een spiegel voorhouden en eens echt kijken naar wie je bent. Heel bijzonder.

Oke, nu het belangrijkste deel voor jullie: wat gaat er met de blog gebeuren? Naast de Minor heb ik weinig tijd om recepten te bedenken en uit te werken, maar ik wil niet minder online laten komen. Daarom ga ik het onderwerp gewoon uitbreiden! Naast eten zal ik over meer dingen gaan bloggen die ik belangrijk vind. Helemaal omdat ik nu het komende halfjaar zo veel denk te ontdekken en leren en dat graag wil delen!

Daarnaast ga ik veel meer reviews delen en die zal ik in het Nederlands schrijven, simpelweg omdat ik denk dat het meer zin heeft voor mensen die in Nederland wonen.

Voor nu: Geniet van je dag en tot vrijdag!

Knuffels,

Miek

English

Hello dear people!

In this article I will give you an update on my plans for the blog, but also a short update on my personal life. Let’s go!

IMG_9098

The Academical  Year has started a month ago and with that my Educational Minor has too. This Minor consists of 5 courses outside of my compulsory education. With courses within this Minor I am trained to be a teacher in a really high speed.

Alright, now the most important part for you: what is going to happen this my blog? Besides the Minor I don’t have enough time to invent recipes and make them, but I don’t want to post less. That’s why I am going to expand the subjects. Besides food I am also going to write more about other things like books, workouts, reviews of restaurants, relaxing methods and still FOOD!

Sadly for you, English readers, I am going to write more articles in Dutch. This is because I think some articles are not as relevant for foreign people, like reviews of Dutch restaurants or Dutch products. When you see an article in Dutch which seems to be interesting, please leave a comment so I know you would like to read it too!

For now: Have fun today!

Hugs,

Me

Leave a Reply

